27. 2. 1989.

Dejan Cukić & Spori ritam band - Zajedno [^]

PGP RTB - 210617
Datum rezanja vinila: 27.02.1989


1. Bez tebe (3:03)

(N. Čuturilo-A. Habić-N. Čuturilo)
2. Zajedno (3:59)
(Lennon/McCartney-D. Cukić/V. Negovanović-Vasa)
3. Tvoje oči (3:44)
(D. Mitrić/A. Habić-N. Čuturilo)
4. Moja devojka (3:44)
(D. Mitrić-V. Negovanović/D. Mitrić-Vasa-N. Čuturilo)
5. Poželi me (3:12)
(D. Mitrić)
6. Letnje kiše (4:13)
(D. Mitrić-A. Habić-N. Čuturilo)
7. Ustani (4:23)
(D. Mitrić-N. Čuturilo)
8. Žute cipele (3:49)
(D. Cukić-D. Cukić/N. Čuturilo)
9. Pruži mi ruke (4:12)
(D. Mitrić-Vasa/N. Čuturilo)

Spori ritam band:
Dejan Cukić - vokal
Dragan Mitrić - klavijature
Vlada Negovanović - gitare
Slobodan Jurišić - bubnjevi
Bata Božanić - bas

Gosti:
Safet Petrovac - solo gitara (1,6)
Saša Habić - udaraljke, klavijature (1)
Nikola Čuturilo - prateći vokal

Producent: Saša Habić
Snimano i miksovano u studijima Radio Beograda - VI i XIII
Snimatelj: Aleksandar Vitorović
Fotografija: Zorica Bajin-Đukanović
Dizajn omota: Oki

Mnogo je dobrih ljudi koji su svojim pozitivnim vibracijama pomogli snimanje ove ploče. Hvala svima - Zajedno!!!

Recenzent: Đorđe Debač
Direktor - glavni urednik: Stanko Terzić



Bez tebe

Gledam u nebo, nebo gleda me
sa neba sigurno se vidi sve
onaj odozgo verovatno zna
kuda si otišla

U sobi hladan vazduh, dim i ja
svetlost u mome srcu zaspala
mrak je sa obe strane prozora
otkad si otišla

Pamet mi kaže - zaboravi
al' srce ne sluša
neka te paze dobri bogovi
kad nisam znao ja

I ne znam šta, i ne znam gde
ni šta ni gde da radim bez tebe
i ne znam šta, i ne znam gde
ni šta ni gde bez tebe


Zajedno

Dolazi veče
mrak sa neba teče
tvoje crne oči
crn je sjaj u noći
tvoja kosa pada pod kolena
pogledaj šta imam ispod pojasa

Lako te mame
dodiri iz tame
voziš brza kola
svet je Coca-Cola
kažem - želim te, i ti si tu
tragovi za tobom jasno ostaju

Haj'mo sada
u noć
zajedno

Ti nosiš sene
gledaš pored mene
tebe snovi drže
živiš malo brže
ispod tvojih nogu je ulica
iza tebe milioni pogleda

Haj'mo sada
u noć
zajedno

Palme, Jamajke
stripovi i bajke
talasi i plaže
ekran koji laže
a jedan i jedan i jedan su tri
zašto ne bi i mi bili slobodni

Haj'mo sada
u noć
zajedno...


Tvoje oči

Tvoje oči moje misli
jednim pogledom prepoznaju
i kad želim da prećutim
one sasvim lako doznaju

Tvoje oči znaju sve
njima reči nisu potrebne
kad me crne misli posete
one osete

Tvoje oči retko greše
njih je nemoguće zavesti
one znaju kako dišem
k'o čuvari moje savesti

Tvoje oči znaju sve
njima reči nisu potrebne
kad me crne misli posete
one osete...

Njima reči nisu potrebne
tvoje oči znaju sve


Moja devojka

Topla noć, vazduh je vreo
sve je kao što sam hteo
opasno
opasno blizu si ti

Iza nas su svetla grada
požuda u meni vlada
osećam
misliš na istu stvar

Ubedi me
da želiš me ...

Ispod točkova klizi ulica
pored mene je moja devojka...


Poželi me

Kad jesenje kiše
izbrišu sve moje tragove
i kad mesec nad tobom
isplete noć kao mrežu paučine

Pojaviću se iznenada
da te ljubim
i spustiće se sve
zvezde sa neba na tvoje usne

Ne budi se
oko moje
pojaviću se
samo poželi me

Kad osetiš da sama si
na ovom svetu
i da svi tvoji brodovi
polako tonu i nestaju


Letnje kiše

Uzela je kofere
tog je jutra puklo sve
nije bilo suza
nije bilo tužno

Kad je stvari skupila
pogledom je rekla sve
ostalo je samo
osećanje ružno

Znao sam da nikada
njeno malo stopalo
neće stati na moj prag
sve je propalo, ničeg nema više

Kao letnje kiše
u trenutku srušilo se sve
kao letnje kiše
iznenada i bez najave

Kad je stvari skupila
pogledom je rekla sve
naša priča davno
trebalo je da se skrati

Nisam ni pomišljao
tad da je zaustavim
znao sam, kad krene
nikad neće da se vrati

Znao sam da nikada
njeno malo stopalo
neće stati na moj prag
sve je propalo, ničeg nema više

Kao letnje kiše
u trenutku srušilo se sve
kao letnje kiše
iznenada i bez najave...


Ustani

Postelja se ljubi s tvojim leđima
vole se k'o nokat i prst
ne bi te probudili ni manevri
san ti je neopevano čvrst

Otkrij se, udahni miris ulice
ispod prozora odavno vri
podne je i kafa se ohladila
šta još treba da te pomeri

Ustani za sve
danas je proleće
ustani što pre
prolaze godine

Ustani za sve
danas je proleće
promene za sve
prolaze godine

Ustani za sve
dolazi proleće
promene za sve
prolaze godine

Ustani...


Žute cipele

Čujem tvoje korake u noći
svaki pokret oko vrati
čujem tvoje otkucaje srca
u mraku je 12 sati

Odjek tvojih koraka
ima ritam koji znam
al' lice ovih ulica
ima samo jedan trag

Tvoje žute cipele
i tvoje korake

Čujem tvoje misli u tišini
pored tebe, mada sam daleko
tvoje želje nisu samo tvoje
kao da je uvek blizu neko

Kao senka, kao radar
kao noć i dan
odjeke sa trotoara
vrlo dobro znam

Tvoje žute cipele
i tvoje korake...

Pratim tvoje korake...


Pruži mi ruke

Jutro opija
kraj tebe budim se
moje žedne usne
znaju puteve

Jutro opija
kraj tebe budim se
lenjim očima
šaram zidove

Pruži mi ruke, kreni
prema meni, ka mom snu
pruži mi ruke, kreni
lepo je znati, znati da si tu

Jutro nosi miris
tvojih pokreta
slatki ukus toplih
zrelih bundeva

Gledam te dok sanjaš
vreme zastaje
moje žedne usne
znaju puteve

Pruži mi ruke, kreni
prema meni, ka mom snu
pruži mi ruke, kreni
lepo je znati, znati da si tu...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma