11. 5. 1983.

Rok mašina - Izrod na granici [^]

Jugodisk - LPD-0118
Datum rezanja vinila: 11.05.1983


1. Granica (4:08)

(Z. Božinović - R. Nemeček)
2. Nulti čas (6:48)
(V. Božinović - R. Nemeček)
3. Rokenrol (3:24)
(R. Nemeček-V. Božinović - Z. Božinović)
4. Bilo mi je bolje * (4:28)
(Z. Božinović - R. Nemeček)
5. Promašen san (4:40)
(R. Nemeček)


Rok mašina:
Vidoja "Džindžer" Božinović - gitare
Zoran Božinović - gitare
Robert Nemeček - bas
Boban Đorđević - bubnjevi

Producent: Robert Nemeček

Snimljeno i miksovano u studiju "MS" u Beogradu
Snimatelj: Robert Nemeček
Ton Majstor: Rade Ercegovac
* Snimljeno "uživo" na Beogradskom rok festivalu, septembra 1982. godine, miksovano u studiju "MS" u Beogradu
Izvršni producent: Dragan Veljkovski
Omot: Jugoslav Vlahović
Zahvaljujemo se Ljubi Ninkoviću na pomoći u pravom trenutku

U kompoziciji "Promašen san" korišćen je snimak glasa Alistera Kroulija
(Rex Summus Sanctissimus 10º=1º A.;A.; - Xº O.T.O.)

Urednik: Radomir Krkić
Odgovorni urednik: Novica Negovanović
Recenzent: Petar Sam



Granica

Ne taži od mene
da te gledam
Tvoje su oči
još daleko

Još uvek tražim neki put
koji vodi odavde
Još uvek tako hladno je
u tvojim snovima

Treba da kažem neku laž
nešto što može da gane

Bilo bi dobro, kada bih znao
kada bih samo znao
gde je granica

Pre il' posle znaćeš sve
kad dođe dan izdaje
Opet bićeš kao pre
isto sred oluje


Nulti čas

Nulti čas se bliži
đavo opet vodi glavnu reč
Nemam vremena
da smišljam laži, kao nekad

A bliži se nulti čas

Zar se nadaš još, draga moja
proš'o je naš red
naši vozovi su prošli davno
novi nema

Heroja više nema nit ih je bilo nikada
samo plodovi tvoje mašte bili su to

Samo do dve,mašta
shvaticeš da je tvoj idol bio fin
a bliži se nulti cas

Kaži neku lepu reč
ispričaj mi svoj san
Nasmej se, poljubi me
sve je bliži nulti cas

Probudi se, podigni glavu
budi ponosna
Pljuni, zgazi lažnu veru u budućnost

Ako negde još postoji vuk
pokazaće se sam
toliko dubina diže glave, strašna zver


Rokenrol

Drugim stvarima joj punim glavu
ko je u pravu a ko je kriv
da treba držati stranu pravu
i da si zahvalan što si živ

Ne slušaj nikoga, veruj u svoje ja
kad ti životna iskustva mnoga
vraća sve ono što treba da se zna

Malo joj treba da zaplače
ljudi joj lako nanose bol
ona zna što zna
u srcu nosi rokenrol

U predvečerje ide na svirku
ta-ra-ta-ta, trešti neki glas
ulizuje se bivši heroj
čemu se kajati, treba naći spas


Bilo mi je bolje

Noćas mi je hladna zemlja bila postelja
kamen mi je bio umesto jastuka
i bilo mi je mnogo bolje
nego da sam proveo s' tobom noć

Ako je neko noćas bio tu
ako je iskoristio svoju priliku
ako ti je bio mio i drag
veruj mi, briga me je za to

Ponekad mislim čak da voliš me
mada znam da ti i ne znaš šta je to
nadaš se da će opet biti po tvom
veruj mi, ne prolazi više to

Bilo mi je bolje


Promašen san

Izrod, na granici
podivljao, pred vetrovima

Kol'ko puno trulog lišća
oči suzne od peska s' vremena
nisu teške kao sutoni
kao promašen san

Smrtnik, pred beskrajem
nemoćan, pred Bogovima

Sputan svojim praznim verama
skrvan ratovima beskrajnim
snažan, a opet nemoćan
kao promašen san

Čovek pred morem spoznaje
obavijen iluzijom tuge
sred, što za sobom ostavlja
je kao promašen san

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma