31. 3. 2004.

Neverne bebe - Neverne bebe IV - The Best Of - Dvoje [~]

BK Sound CD 046
2004


1...kaži gde je LJUBAV...
2...veliki je BOG...
3...na putu za NJU...*
4...tužna PESMA...
5...kupite DAIRE...
6...KIŠA...
7...kako da kažem da je GOTOVO...
8...kaži GDE SMO...*
9...za 1000 GODINA...
10...BALKAN - južno od sreće...

11...daBOGda lažem...
12...sad sam STRANAC...
13...Dvoje...


Muzika - Milan Đurđević /osim DAIRE
Tekstovi - Milan Đurđević /osim DAIRE
Aranžmani - Milan Đurđević & N'bebe

Jana Šušterić - vokal
Jelena Pudar - vokal
Vladan Đurđević - bas
Dušan-Duca Ivanišević - bubanj
Saša Ranđelović - gitare
Milan Đurđević - klavir, klavijature, vokal

Snimano u studiju MUSIC FACTORY - Košutnjak 2003-2004
Snimatelj - Aleksandra Stojanović
Asistent snimatelja - Zoran Šćekić - Šćeka
Koproducent - Aleksandra Stojanović
Producent - Milan Đurđević

Mastering - M.F. & Studio "BABYS"

Svirali i pevali još:
Jelena Dragnić - violina
Ksenija Kuljača - vokal
Tueta Aslani - vokal
Vlada Ružičić-Kebac - udaraljke
Goran Marinković - bubanj

Vozni park - Dragan Dragić
Tehnička ekipa - Darko Todorović, Srđan Dragić
Live sound - Ilija Perić, Aleksandra Stojanović
Live stage - MITROS MUSIC COMPANY
Photo - Z. Obradović, V. Obradović, M. Đurđević
Design - ARTRATIC m.d./Blumen group
Styling - Modna kuća PASSAGE
Hair - Branko Putić - PROSTOR B - Pančevo



1...kaži gde je LJUBAV...


Kao vetar na licu kao kristalne kapi
kao umorni dani kao ljubav i strah
hoću da operem ruke da te prokleto nađem
tamo gde su ti misli gde se kriješ od sebe

Pričaj nekakve priče pričaj opet o sebi
kaži gde nam je vreme da l' se sećaš početka
gde su ulice sreće koje vode nas negde
gde smo živeli nekad gde smo živeli nešto

Dok ljudi nekud žure dok zvoni telefon
sa rukama od bola dodirni me i kaži gde je
ljubav

Kao prsti na koži kao voda u ruci
tvoje staklene reči lome ponos u nama
kao zidovi straha koji ostaju tamo
gde smo živeli nekad gde smo živeli nešto

Dok ljudi nekud žure...


2...veliki je BOG...

Ime su tvoje dali za vreme buduće
gde su sad oni dani kad ljubav počinje
kažu da negde pevaš - reči se ne čuju
nekad da tiho jecaš - suze te opiju

I gladna sam ponekad i hoću da te ne dam
lažem da dobro je ruši se sve

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas

Jesen u mome kraju, sve kao ranije
laste ponekad znaju tiho da odlete

I ne znam da li reči i tebe noćas plaše
ljubim ti oči da ne gledaš me

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas


3...na putu za NJU...

Put - pod nogama
suze i smeh - u grudima...
glad za usnama
kazna il' greh - tera me da-lutam
danima i noćima
sanjam o tuđim očima - jer

Ja, danas sam tu - a sutra ko zna gde
ne pitaj me-za sudbinu
jer, danas sam tvoj - a sutra ko zna gde
zaboravi sve- i idi...

Još tražim svoj dom - tanak je led
pod prstima...
a znam, već postajem trom i sve veći je red
na putu za nju - u dugim -
danima, noćima -
ja budim se u tuđim očima - jer

Ja, danas sam tu....

Reč, ispod kolena, a ona k'o strast - uzima me
znam - duga je noć, kratak je vek - uzalud sve

Ja, danas sam tu...


4...tužna PESMA...

Reč, jedna i kraj
bol, gospodski sjaj,
gazila bih duboku reku
samo da nađem zvezdu neku
koja na tebe podseća

Zid, između nas
noć, pruža mi spas
htela bih da ti zovem ime
plakala bih, al' nemam s'kime
ubila bih i dosta s'time, znaj
ipak znaj da....

Tužna pesma na sto načina
svetom putuje
stara slika našeg vremena
još uvek tuguje
a kišna jutra opet počinju
otkad sam otišla
smejem se, a suze naviru
kurva sudbina

Zid, između nas...

Tužna pesma na sto načina...


5...kupite DAIRE...
(muzika i tekst - obrada grupe SMAK)

Negde iz daleka čuju se daire,
mesečevom rekom prolaze cigani,
negde iz daleka...

Fenjeri se pale vatra je u ljudima
orošene lale leže na grudima
fenjeri se pale...

Izvire u oku sjaj,
da li je java il' san,
daire dajte mi vi
navire pesma u meni...

Ako umrem sada kupite daire
svirajte mi tiho, ali me ne žalite
ako umrem sada...

Izvire u oku sjaj...


6...KIŠA...

Sve godine koje imam, menjam ih za noć na zemlji
gde god krenem vidim samo, crno-beli svet oko sebe
napisaću knjigu, napustiću grad u kome
ostaju stranci i niko ko mi znači

Volim ga, volim nju, volim sve osim tebe
ti nosiš kišu
ovaj grad-volim ga, ali dalje ću bez tebe
ne znam gde i s kim ću

Gde su ulice naše stvarnosti
srećne godine bez svih bolesti
napisaću knjigu, napustiću grad u kome
ostaju stranci i niko ko mi znači

Volim ga, volim nju, volim sve osim tebe
ti nosiš kišu
ovaj grad-volim ga, ali dalje ću bez tebe
ne znam gde i s kim ću

Ja hoću da se menjam, ja hoću sve da menjam
ima li vremena


7...kako da kažem da je GOTOVO...

Prljave ruke - poslednji dodir
ničije reči - ručak na stolu
vetar u tebi - vetar u meni kaže gotovo

Daleko od mora - daleko od straha
na usnama tražim - put do slobode
govorim tiho - govorim sebi da je gotovo

Mi imamo svoj svet
mi hodamo kroz grad
mi dižemo svoj glas
mi nemamo nikog - osim sebe

Bili smo ljudi - bili smo neko
sa igrama teškim - sa igrama našim
kako da odem - kako da kažem da je gotovo

Mi imamo svoj svet...

Asfalt se gasi - ja bežim u noć i kažem gotovo
vetar na nebu - vetar u meni kaže gotovo

Mi imamo svoj svet..


8...kaži GDE SMO...

Gde smo - tvoj glas još živi u mojim danima
još jedna godina bez suza, bez stida - samo kaži gde smo
ponekad samo ćutimo - na tankoj žici misli hodaju
još korak pa će da se okliznu, da te izdaju - samo kaži gde smo

Ti i ja - u kojem oku skrivaš strah
kad nigde nikog nema i oluja se sprema - u grudima
ljubav je bol - za nas

Više me ne voliš - kad prođu dani i strah te poseti
na koja vrata ćeš da zakucaš, ko će da otvori
i grehe da ti oprosti
baš me ne voliš - ugasi svetlo zauvek i odlazi
raširi nekom svoja krila, pa poleti
u neki svet koji ne vidim - i da te ne čujem.

Ti i ja...

Ljubav nije za nas...


9...za 1000 GODINA...

Budi se, nek' se krene
raširi zastave
predugo već stoji vreme
za naše pobede

Ulice naših života
sad prolaze kraj nas
mi čekamo da dođe stota
da pustimo svoj glas

Vreme je, pomoli se
vreme je, da plate sve

Za hiljadu godina, krvavih lutanja
za hiljadu godina, suza i uzdaha
za hiljadu godina, što umiru kao ja

Ovu noć ja ti sviram
za godine bez nas
mada znam kada sutra dođe
da nema nikoga

Vreme je, pomoli se
vreme je da plate sve

Za hiljadu godina, krvavih lutanja
za hiljadu godina, suza i uzdaha
za hiljadu godina, što umiru kao ja


10...BALKAN - južno od sreće...

Svetlost u zoru širi krila
posvuda tvoje, ma gde bila
greh ko staklo dušu slama
bole oči puca glava

Upali sveće neka dođu
sve što mislim nemam kome
budu sreće, onda prođu
i kom ću Bogu kad me slome

Gde god krenem put me vodi
na ovaj Balkan južno od sreće
da nađem te i da te rodim
zar tako malo, a malo me nece

Upali sveće neka dođu
sve što mislim nemam kome
za sve dane koji prođu
za čiju sreću kad me slome

Gde god krenem...


11...daBOGda lažem...

Ovo je pesma za koju reči ne postoje
i kojem bogu sada izgovaraš ime i plačeš za dvoje
ne zaboravi reči i nekog ko je umro s nama
i budi zadnja slika zbog koje se sve što nosim slama
dabogda lažem

Jaka kao stena
još malo godina će
i da l` još plačeš da zaboraviš
na svakom krstu nosim
po jednu ranu više
i ne vidim dom gde ću da ostarim
dabogda lažem

U slavu bogu poljubi decu za nas dvoje
i kreni tamo negde gde niko ne zna ime moje
dabogda lažem

Jaka kao stena...

Dabogda lažem
i nek me nema


12...sad sam STRANAC...

O, duboka vodo
svaki trag što nosiš od nas
kao san, još se setim svih tih godina
sad sam stranac, u ovom gradu sasvim sam

Brate moj, ponekad sam srećna
k'o na dan kad čujem tvoj glas
neki svet stran i dalek svud' je oko nas
grad bez tebe tužan je kao ja

Na kraj što svud oko vreba
hladan kraj, suza mutna k'o reka
još uvek tu, na tvom putu i sekund vremena
samo stranac u ovom gradu sad sam ja

Uzmi noć, bar noći su tvoje
hladan smeh nekog bezbrižnog sveta
da l' ti sad možda treba neki takav glas
grad bez tebe tužan je kao ja

Dal' ti sad možda treba...

Grad bez tebe...


13...Dvoje...

Pozovi me da me nema
u svakom času samo mirno ćutim
govori nešto kako znaš
i volim svet u kom je život kad ga gubim

Nek ti je sreća
ma gde postojiš
ljubavi moja
Što te ne volim

I možda nekad, ko ga zna
te naučim da sve u meni,sve je prazno
i tako mi je svaki dan
odlutam u snove gde to nije važno

Nek ti je sreća
ma gde postojiš
ljubavi moja
što te ne volim


I još par reči - za sve one koje volimo do neba...
Svaki sat, ovih deset godina prvih, velikih kao život koji smo delili na raznim binama u Kragujevcu, Novom Sadu, Jagodini, Podgorici, Valjevu, Zrenjaninu, Bijeljini, Nikšiću... svuda gde smo uspeli da stignemo za ovih 1300 koncerata iza nas, čuvaćemo kao ikonu jednog vremena u kom smo pokušalli da ostanemo iznad svega, svoji...možda smo uspeli, a možda nismo - sada to više nije ni važno...
...Ovu muziku poklanjamo onima koji su nas sačuvali od svih iskušenja desetogodišnjih - našoj publici. Hvala do neba...
Veliko hvala - velikim ljudima -
Draganu Dragiću (sedmom članu benda), Dragoljubu Đorđeviću-Badži, Aleksandri i Šćeki, divnoj prijateljici Nataši Pavlović, Tanji, Zorici i Vladanu, našem Branku Putiću, Danici Kiselički, Ivanu Vlatkoviću i kumu Maci Banićeviću sa porodicama, Srkiju i Darku na neprospavanim noćima, Sići-Lavu na podršci, Saši Obradoviću, Draganu Markoviću-Maretu, Cveletu, Dobriju i Oliški na divnom doživljaju emotivnom i već velikoj devojčici Sonji - na lepoti i bezgraničnom talentu... Našim porodicama, iznad svega na strpljenju ovih deset godina - da budu zauvek tu, a onima koji više nisu tu - hvala na ljubavi i spokoju jednog vremena iza nas... i posebno, hvala Jani i Jeleni što su nam vratile veru u muziku, binu i zadovoljstvo života zvanog N'bebe... Najviše ljubavi za one sa kojima delimo život svaki dan - ako sve ovo vredi, onda vredi zbog vas... I onda, Jeleni, na noćima u studiju koje se zovu muzika i ljubav, na inspiraciji i postojanju... i svima s kojima smo podelili bar sekund vremena u nekom klubu, neke od noći ovih sumornih godina, valjda smo pomogli jedni drugima...
Hvala kompaniji SIMEX na razumevanju muzike i velikoj logističkoj podršci, Srđanu i kompaniji MMC za fantastičan studijski i live sound, Žanu i Žanu na održavanju gitara...
I na kraju - hvala Bogu što nas podseća svaki dan na jedino što stvarno vredi - ljubav...

...i dalje sanjamo, kao da si tu...
Bošku Đeriću

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma