27. 4. 1989.

Partibrejkers - Partibrejkers III

Jugodisk - LPD-0509
1989


1. Kreni prema meni
2. Sunca sin
3. Zemljotres
4. Ona sve zna
5. Najbolje se putuje
6. Ono što pokušavam
7. Hipnotisana gomila
8. Daleko od srca
9. Ja radim teško
10. Reći ću ti



Sve pesme: Anton i Cane

Cane: vokal
Anton: gitara
Mune: bas
Igor: bubanj

Producent: Milan Ćirić
Snimatelj: Igor Borojević
Pomogli mnogo: Đule
Pera Joey: usna harmonika
Mix: Vlada Negovanović
Foto: Goran Nikolašević
Snimljeno u studiju "O" avgust-septembar 1989
Omot: Srđan Marković

Direktor, urednik programa: Ž. Jovanović
Urednik: R. Krkić
Recenzent: S. Vuković



Kreni prema meni

Ti nisi Julija, ja nisam Romeo
noćas sam nešto gadno pojeo

Lepo pričaš, lepo hodaš
slatka mala, nemoj lako da se prodaš

Zato kreni, kreni prema meni
zato kreni, kreni prema meni
kreni, kreni prema meni

Možeš da laješ, možeš da režiš
možeš da ostaneš, a možeš i da bežiš

Bez duše si niko, bez duše si ništa
kupuješ, prodaješ, oduzimaš i dodaješ


Sunca sin

Sve tvoje priče znam
stalno čujem tvoj glas
pogledaj me dobro
ja mogu uvek

Ja sam Sunca sin
ja ću ti dati sve
al' nikad nemoj reći ne
ja sam Sunca sin

Ja imam puno srce
ja uvek imam sve
kad kažem dosta
ja tražim još


Zemljotres

Umoran sam
spor sam kao kamen
lak sam kao igla

Živim sasvim sam
u kući koja gori
u svojoj koži

Vreme brzo prolazi
spreman sam da izronim
noć me izaziva

Dolaze zbog mene
glasno komentarišu
ljudi dosađuju

To nije zemljotres
to nije zemljotres
moje srce pokušava da kuca

To nije zemljotres
to nije zemljotres
moje srce odlazi od mene

Trčim kao ptica
dišem na dnu mora
smejem se dok plačem

Ja imam svoj kofer
ja imam svoj put
ne deri se na mene, biću stvarno ljut

To nije zemljotres
to nije zemljotres...


Ona sve zna

Stoti dan kako sam ovde
niko mi ne piše, niko ne ljubi moje ime
stojim u krugu na jednoj nozi, čekam na nju
ljudi pričaju sve već znaju
ona je moja, njoj sam rekao sve

Ona sve zna, ona je moja
ona sve zna, ona je moja

Stoti dan kako sam ovde
niko mi ne piše, niko ne ljubi moje ime
kada kažeš da si na mojoj strani
nadam se da znaš priču o meni kao ona


Najbolje se putuje

Popij jednu s nama sad
i jednu za put
bilo gde da kreneš, već kasniš
noćas je i mesec samo pijani krug

Dosta sam ti pričao, želi me još neko
vidimo se sad i ko zna kad
čuj samo nešto što dobro znam
najbolje se putuje kad putuješ sam

Jer najbolje se putuje kada putuješ sam...

Momci, idemo sada svi!

Ej, puši nam se mikrofon je...


Ono što pokušavam

Nikad nisam bio mlad
bio sam uvek star
ljute dane provodim sam
sam ližem svoje rane

Želiš li da sam živ
želiš li da sam srećan
daj mi veru
zaštiti me od svega

Ono što pokušavam sad
ti nećeš za ceo svoj život...

Ti nećeš
ti nećeš...


Hipnotisana gomila

Mi ne idemo nikud i ne radimo ništa
mi smo jedna velika hipnotisana gomila
al' ja znam ključ, ja poznajem tu bravu
otključaću i staviću ti svašta u glavu

Ja mogu da te zabavim
ja mogu da te sludim
ja mogu da te uspavam
ja mogu da te budim

Da li veruješ meni...
ili misliš tvojom glavom...


Daleko od srca

Dani su dugi bez tebe
nastavljaju se bez kraja
javljam se sa obale
koju si napustila

Ostao sam samo ja
da branim ono što je moje
ništa nemam, ali si tu
tu u mojoj glavi

Hiljadu tragova, daleko od srca
hiljadu tragova je sada između nas

Pričas o dobrim
starim vremenima
ja sam bio taj
koji je uradio sve

Da l' još igraš
da li se smeješ
da li još misliš na mene
hiljadu tragova je sada
tu između nas


Ja radim teško

Ništa nije zauvek, ništa nije sve
to što imaš sad, izgubićeš

Tvoje lice gleda ka planini
mene ne možeš prevariti

Možeš da platiš, a ne da me platiš
možeš da platiš, a ne da me platiš

Ja radim teško, ja pljujem krv
ti mi jašeš na leđima, gojiš se k'o crv

Ne pričam ti o interesu ja
ja ti pričam o kostima


Reći ću ti

Samo stojiš, lezi, malo odmori
dođi kod mene ako možeš ranije
pusti mi ruke, želim da sam slobodan
kad sve želje krenu u noć
kada svako od nas dobije nadu

Reći ću ti da je sve u redu
reći ću ti da je sve u redu

Stalno me pitaš šta da radiš
ja ću biti kralj svih tvojih predela
neka tvoje srce bude moj grob
neka sve želje krenu u noć
neka svako dobije nadu



partibrejkers.rs

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma