9. 5. 1989.

Leb i sol - Putujemo [~]

Jugoton - LSY 63323
Datum rezanja vinila: 9.05.1989


1. Istok-zapad (telepatski) (4:10)
2. Ima jedno nešto (4:30)
3. Čukni vo drvo (3:45)
4. Romansa (4:00)
5. Trač (3:55)
6. Putujemo (4:45)
7. Otrov i med (4:38)
8. Sumorno proleće (4:11)
9. Sivo je (4:58)



Svim putnicima ovog sveta

Sve pjesme napisao Vlatko Stefanovski
("Sumorno proleće", muzika: Bodan Arsovski - tekst: Goran Stefanovski)
Aranžmani: LEB I SOL

Produkcija: Stefanovski/Arsovski/Zafirovski

Vokal i gitare - Vlatko Stefanovski
Bubnjevi - Garo Tavitijan
Bas gitara i vokali - Bodan Arsovski
Klavijature - Kiril Džajkovski
Vokali - Kaliopi Gril
Klavijature u 8 Koki Dimuševski
Sopran sax i klarinet u 7 i 9 Zoran Jovanović-Lima
Flügelhorn u 4 Kire Kostov

Snimljeno u studiju M2 RTV Skopje
Snimatelj - Braco Zafirovski
Asistent - Vladimir Nikolovski

Foto: Georgi Hristovski
Design: Paul Furnadžiski Adams

Hvala svima koji su pomogli: RT Skopje, Kaliopi, Romeo, Goran, Lima, Kire, Koki, Ice, Toše, Bata

Muzički urednik: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Istok-zapad (telepatski)

Da se javim
ne znam gde
Ili pismo
to dugo putuje

To što imam za tebe
to se ne govori
to se ne piše
samo jako pomislim
već sam s tobom
već smo zajedno

Zakavkazje
duboka Rusija
ti ne sanjaš
gde sam ja

Zatvori oči
i eto me
iznad Evrope negde
sastajemo se
sedam mora, sedam gora
nisu daljina
nisu jer

Istok - zapad telepatski
šaljem poruke
istok - zapad telepatski
to je najbrže
istok - zapad telepatski
da li čuješ me
istok - zapad telepatski
baby, volim te

Brže od svetla
ljubav putuje
mesec se smeška
i namiguje

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Ima jedno nešto

Velika je zemlja
veliko je podzemlje
veliko je vreme
veliko je nevreme

Veliki je put
velika su bespuća
veliki je grad
velika provincija

I mudrost istoka
i sjaj zapada i pohlepa
i na severu hlad
i na jugu glad i prevara

Ima jedno nešto
nešto najveće
a to je kad te ljubav dotakne
ima jedno nešto
nešto najveće
a to je kad te ljubav zatekne

Velika je laž
velika je istina
velike ideje, snovi
ideali, cehovi

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Čukni vo drvo

Na Boga kamenja
ne sme frlale
od drugi poveće
ne sme grešele
so edna nadež
za troška ljubov
za malku sreća
živeeme

Pesni stihovi
celi fernani
noći nespani
solzi soleni
so edna nadež
za troška ljubov
za malku sreća
živeeme

Čukni vo drvo
vistina e
nadvor e prolet
živi sme
čukni vo drvo
čukni tri pati
zajedno da sme
jas i ti
      
Kako dečinja
vo krevet gušnati
ne stanuvame
a veke pladne e
toa e ova, ova e toa
toa e toa, toa e se

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Romansa

Egzotika, erotika
hoteli i kokteli
tropske večeri
i rajski vrtovi

Kao iz sna
kao iz bajke
da l' sam stvarno ovo Ja
nisam navik'o
da se meni dešava

Romansa, romansa
rukama zvezde skidamo
kule od peska zidamo
visoko letimo
romansa, romansa
igramo glavne uloge
o Bože, kako sve
sad lako je

Ovo mora da je
ono što se pamti
ovo mora da je
ono što ostaje

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Trač

Trač - da da da da da da
trač - bla bla bla bla bla bla
zamisli šta sam čuo
pazi, molim te

Trač - nikom nikom ne pričaj
trač - živa živa istina
sve iz prve ruke
sve se saznaje

Ajmo sada trač partija
svi u školu ogovaranja
nek' se prazna slama ubija
sve odavde pa do beskraja

Trač - nikad, nikad ne spava
trač - nikome ne oprašta
zvone telefoni
kafa miriše

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Putujemo

Guraju se ljudi
stara navika
žene, deca, radnici
iz svih krajeva

Priča i sudbina
puni vozovi
iznad glave igraju
teški koferi

Putujemo, putujemo

Kuća bez fasada
cigla crvena
domaće životinje
ograda drvena

Slika se odmotava
izvan prozora
moje oči snimaju
kao filmska kamera

Putujemo, putujemo

U ovoj zemlji je
moguće sve
babe i žabe su
drugarice
sporo se živi
a brzo umire
pesme su tužnije
što si južnije

Točkovi i pruga
ritam sekcija
svako putovanje
nova lekcija

Putujemo, putujemo

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Otrov i med

Glavu gore
nikad ne misli na najgore
glavu gore
to ti jedino ostaje
glavu gore
nije vreme sad za plakanje
glavu gore
nebo još uvek plavo je

Otrov i med, otrov i med
pijemo, pijemo svi
otrovi i med, otrov i med
pijemo fifti fifti

Biće bolje
ako stvarno tako pomisliš
biće bolje
ako u to poveruješ
biće bolje
suze ništa ne rešavaju
biće bolje
posle kiše sunce dolazi

Sama nećeš ostati
ja ću tebe čuvati
nadu nikad ne gubi
ne brini

Veruj mi
ja ti želim samo najbolje
veruj mi
i kada lažem te
veruj mi
još sutra biće sve drugačije
veruj mi
što govorim ti

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski


Sumorno proleće

Volim te ja
voliš me ti
u sebe smo zaključani
mislimo, sve je kao pre
ali pogledaj

Vazduh je pun
dima i baruta
nesreće i zla
nešto se čudno događa

Sve je kako je
ali ljubav se ne predaje
Nikako ne priznaje
ovo smešno
sumorno proleće

I tako tiho živimo
i polako postajemo
malo pusto ostrvo
na sred burnog mora

muzika: Bodan Arsovski
tekst: Goran Stefanovski



Sivo je

Iz ove kože se ne može
iz ovog grada sve teže je
i kad je kiša
i sve se stiša
a ja sam

Kafane fajront kad najave
računi polako kad se naplate
pepeljare pune
i čaše prazne
a ja sam

Sivo je, sivo je
ni tvoje ni moje
sivo je, sivo je
kada nismo ...

Nema smisla ni logike
tražiti utehu do zore
Al šta je, tu je
život me psuje
a ja sam

Sivo je, sivo je
ni tvoje ni moje
sivo je, sivo je
kada nismo u dvoje

muzika i tekst: Vlatko Stefanovski

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma