26. 11. 1990.

Prljavo kazalište - Devedeseta [^]

Suzy - LP 626
Datum rezanja vinila: 26.11.1990


1. Pisma ljubavna (2:53)
2. Devedeseta (6:06)
3. Oprostio mi Bog (4:47)
4. Nemoj misliti da se izvlačim (4:47)
5. Na Badnje veče (5:11)
6. Evo putujem (2:53)
7. Strah od letenja (4:06)
8. Iz nekih starih razloga (4:20)
9. Nebo zvjezdano (3:54)
10. Zbogom dame, zbogom prijatelji (5:04)

11. Bonus * (3:30)

* samo na CD reizdanju 1992

Jasenko Houra - gitara
Tihomir Fileš - bubnjevi
Mladen Bodalec - vokal
Damir Lipošek - gitare
Mladen Roško - klavijature
Nino Hrastek - bas gitara

Muzika i tekstovi: Jasenko Houra
Aranžmani: "Prljavo kazalište" i Mato Došen
Producent: Mato Došen i "Prljavo kazalište"
Snimatelj: Hrvoje Grčević
Design: Petar Šalić
Foto: Koprolčec

Na ploči sudjelovali:
Vesna Došen (prateći vokali)
Arsen Ereš (sax)

Ploča je snimana tijekom ljeta devedesete u studiju Janka Mlinarića
Pjesma "Nebo zvjezdano" napisana je za dječju seriju HTV
Zahvaljujemo se Davorinu Bogoviću (Pintariću) na gostovanju u pjesmi 4, Krešimiru Klaiću i Milanu Hašpergeru iz "Benstona" na podršci.
Promotivna aktivnost: Agencija "CBS"
Zahvaljujemo se također gospodinu Antunu Vrdoljaku

V.D. Direktor i glavni i odgovorni urednik: Božidara Rastić
Muzički urednik: Blaško Novak

Izvršni producent: Milan Škrnjug



Pisma ljubavna

Svi pacijenti ko i doktori
svi vojnici, a i pukovnici
svi žandari, a i svi lopovi
svi su, dušo s' tobom spavali

Cijele noći stojim ispod njenog prozora
ona kaže 'mali, marš, soba je zauzeta'
ti nisi bogat, a nisi baš ni lijep
meni treba neka prava lova, a ne jadan svijet

Jedini baš ja, nisam nikada
ja sam pisao pisma ljubavna


Devedeseta

Jer devedeseta
polako baš prolazi
ispod mog prozora
pjevaju združeni odredi
Božuri, cvijetaju
al` po krvi mirišu
Bože, oprosti im
to što rade, valjda ne znaju

Jer devedeseta
polako baš prolazi
ispod mog prozora
odlaze crveni karanfili
Odavde, do Blajburga
križni put i teški koraci


Oprostio mi Bog

Ma ima dana, ima noći
lag'o sam ti, ne mogu bez tebe
a prije nego triput pjevci
onako, zorom jave se
Ja ću se tebe kao Petar
Krista, ipak odreći
mada suzama ću svojim
noge, tvoje oprati

Ma ima dana ima noći
koje propijem
i kao Juda tražim kako
da se opravdam
Kosu svoju mažem vinom
mirisnim uljima
dobro jutro, gospodine H
šteta što ste, lažov i kurva

Oprostio mi Bog
mogla bi i ti
jer na moja vrata
sunce baš ne dolazi


Nemoj misliti da se izvlačim

Ja ljubio bih te
al' dušo, prvo skini šminku
Ja lego bi' kraj tebe
al' imaš malo hladne noge
I nemoj mislit' da se izvlačim
samo zato što se, kao sporo svlačim
i baš me nešto, muči glavobolja

Za mene nije samo sex
meni ti je silno ljubav potrebna
Jer ne bi bilo pametno
da nas nađu zajedno
Kada zaspu susjedi
tek onda ćemo, dušo mi

Nije, nije istina
da se dušo izvlačim
samo zato sto se
kao sporo svlačim

Ja lego bi' kraj tebe
al' imaš hladne noge
Jer ti ne znaš kakvi su
iz Dubrave muškarci
Za nas nisu gospodski kreveti
mi ti se k'o Vinko Pintarić
pokrijemo s' večernjim
al' nemoj mislit da se izvlačim
Ja ljubio bih te
al' smetaju mi ove mačke


Na Badnje veče

Na badnje veče, dok su zvona
zvona zvonila
Pred crkvom svetog Blaža ti si
dušo stajala

I nekim starim šalom kosu si
malo pokrila
Da je ne bi, neka pahulja
valjda smočila

Pričaju mi, da se sramiš
kada čuješ za mene
Al' nisam ja, ni pola tol'ko loš
ko što kruže glasine

Ja imam samo, jednu nesreću
uništim sve što dotaknem
Al' svu svoju, ljubav čuvam
samo za tebe

Zbog mene ne plači
suza nisam vrijedan
kasno je, da se sada mijenjam

Milijun puta, prošao sam
ispod tvoga prozora
Da si rekla samo riječ, došao bih
krilima divljih gusaka

Jer ti
ti si meni nešto poput, korijena
Neka stara, navika


Evo putujem

Evo putujem, pomalo tugujem
pišem pisma pa ih spaljujem
Kao potres sam, kao uragan
kao, dušo Tihi ocean

Evo putujem, pomalo tugujem
pišem pisma pa ih spaljujem
Da znaš kunem se, ja ću bez tebe
nikad nikog dvaput ne zovem

S' tobom il' bez tebe živjet' ću
još ne znam kako ali smislit' ću


Strah od letenja

U mojoj glavi nešto ne štima
ja imam strašan strah od letenja

U mojoj glavi nesto ne štima
netko šeta u mojim snovima

Šeće UDBA, šeću tenkovi
šeće heroin, šeće Sadam Husein
šeće sida, sretna Nova Godina

Iznad nas su, dušo kišni oblaci
strašni, strašni kao ratni brodovi
svi su moji snovi sada propali
zagrli me, da mogu mirno spavati

U mojoj glavi nešto ne štima
netko plače u mojim snovima

Plače Peking, plače Bukurešt
plače Priština, Moskva je u suzama
plače Mocart, plače Jesenjin
plače Gospa Marija, sretna Nova Godina


Iz nekih starih razloga

Ne, ne, ne vjerujem
usnama sto lažu
a tvoje baš lažu sve

Kad znam da je ljubav
zemlja čudna, zemlja lažljiva
Ponekad, vlada tuga
ponekad, pojavi se kao duga

I zašto onda ja, plačem zbog tebe
i krijem oči da, da me ne vide

Iz nekih starih, starih razloga
još uvjek drhtim, zbog tvojih usana

Ne, ne, ne vjerujem
usnama što lažu
što lažu sve..


Nebo zvjezdano

Mi smo bili, kao brat i sestra
iste uši klempave, iste duše nesretne

Mi smo bili, baš savršeni par
uvijek spremni na bježanje
sa matematike

Pobijeći negdje, gdje su trave visoke
stavit' knjige pod glavu
i čitat stripove

I da nam svira, svira radio
i iznad nas je nebo zvjezdano
sve ostalo, je nebitno

Mi smo bili, kao dvije planete
uvijek samo kružili, nikad se dodirnuli


Zbogom dame, zbogom prijatelji

A sad zbogom dame, zbogom prijatelji
ja baš moram, da odem
da odlazim

I šteta što je jutro tako brzo svanulo
nisam stigao, od svih vas
da se oprostim

A sad zbogom oče, reci zbogom Dubravi
tamo mi je mati
i prve ljubavi

Iza sebe ostavit' ću trag od krvi, a i suza
da se jednom kući
mogu vratiti

Ceste sve, kud me vodite
u rodni grad, sad me vratite


Bonus
(Mi smo svijeta dva)


Ne spuštaj kad te nazovem
ma zvat ću opet, to je jače od mene
ne tješi me da vrijeme liječi sve
meni puno i ne pomaže

Kad šuješ da na prozor tvoj
padne kamen, kamen ili dva
sa mnom pobjegni
jer mi smo vezani
finim nitima od ljubavi

Jer mi smo svijeta dva, tako različita
kao raj i kao pakao
ma da smo svijeta dva, tako različita
bez tebe dušo ja bi propao

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma