22. 4. 1983.

Leb i sol - Kalabalak [~]


Jugoton - LSY 63158
Datum rezanja vinila: 22.04.1983


1. Pubertet vlada gradom

(Bodan Arsovski)
2. Kalabalak
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
3. Bistra voda
(V. Stefanovski/B. Arsovski)
4. L.A. krdija
(Vlatko Stefanovski)
5. Billion Air-Conditions
(Vlatko Stefanovski)
6. Malo sutra
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
7. Bez reči
(Bodan Arsovski)
8. Zelena fotelja mog doma
(Vlatko Stefanovski)

Vlatko Stefanovski: gitare, vokali, udaraljke
Bodan Arsovski: bas, bas pedal, udaraljke
Dragoljub Đuričić: bubnjevi, udaraljke

Slobodan Bobi Micev: Hammond, glockenspiel
Petar Kargov: tenor saksofon
Ana Kostovska, Ivo, Jura, Bobi, Goran i Bodan: prateći vokali

Aranžmani: LEB I SOL

Snimljeno u studiju M2 Radio-televizije Skopje od 19.2. do 8.3.1983.
Majstori tona: Mika Gerasimova i Braco Zafirovski
Produkcija: LEB I SOL

Muzički urednik: Siniša Škarica

Studio "SLS" / Design: M. Ilić / Foto: V. Seratimov

Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Kalabalak

Mi smo ti fino raštimovani
svirka po noći, ljubav u bezvezni čas
motamo krdžu, pijemo đubre
uvijek u zoru, sam po cijeli dan

Kalabalak mi volimo
hej, kalabalak

I nije važno, al' ispadne tako
uvijek naopako, uvijek navrat-nanos
i šta se tu može kad se zalomi
đavo zna zašto, a možda ni on

Gledam da nikog od pametnih hulja
ne ispravljam
čak iako ja nisam u pravu
ja nisam u krivu
i niko ne zna i niko ne sluti
tajnu u srcu pjesnikovom

Bedž na srcu, kuršlus u mozgu
obuci što nađeš, al' nikako to
al uvijek kontra i kada griješim
to mi je keif, to mi je gušt


Malo sutra

Danas mi ništa baš ne polazi od ruke
neće ne
nudim ti se satima, ljubim te po stanu
i menjam pristupe

A sutra, grublji je od danas
sutra, pomoć nije izlaz
sutra, uteha za svaki prekinut film
zadnji poziv za slepe putnike

Kažeš da voliš me, pa pričaj sasvim nešto drugo
onda hvala ne
ja sam ti više za ovde i sad
ili nigde ili nikad
muški princip

Meni je sutra kao cvet od vlastike
prvo te molim, zatim te prinuđujem
svetac si budi sam
jagnje i vuk krvnik i ljubavnik

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma