20. 5. 1984.

Leb i sol - Tangenta

Jugoton - LSY 61947
1984


1. 30 minuta do kuće (4:09)

(V. Stefanovski)
2. Kontakt je skup (4:03)
(V. Stefanovski)
3. Shoes For Joanna (3:10)
(B. Arsovski)
4. Samarkand (3:25)
(V. Stefanovski)
5. Tako blizu (4:39)
(B. Arsovski)
6. Pretposlednji Waltz (4:41)
(V. Stefanovski)
7. Laku noć (4:38)
(V. Stefanovski)
8. Tumba, tumba (4:38)
(V. Stefanovski, B. Arsovski)
9. Ženama (4:37)
(V. Stefanovski)

Aranžmani: Stefanovski, Arsovski, Đuričić
Snimatelj: Ratko Ostojić
Producent: Kevin Ayers
Muzički urednik: Siniša Škarica

Gitare, vokali, udaraljke: Vlatko Stefanovski
Bas: Bodan Arsovski
Bubnjevi, udaraljke: Dragoljub Đuričić
PPG 23 Wave, Oberheim OBX A: Laza Ristovski
Udaraljke: Nenad Jelić

Snimano i miksano u studiju "Aquarius", u Beogradu, septembra 1984.
Posebne zahvale: dr Raša Milić, Dom na mladi "25 maj" u Skopju, Kevin, Patricija, Braco, Meri ...
Design: Ljubomir Pavičević Fis
Glavni i odgovorni urednik: D. Majnarić



Kontakt je skup

Eto vidiš, sve je u redu
nevreme je iza nas
kontrola leta dozvoljava
spuštanje

Jedan osmeh, malo leda
polaroid, poluprofil
čupa mi korenje najdublje
priđi sad malo bliže

Napravi nešto po prvi put
rasteraj sumnje, kontakt je skup
reci mi nešto po prvi put
čujem te dobro, kontakt je skup

Malo strasti, malo krvi
gde si u ovo mutno popodne
prevare su oduvek bile iz potaje
priđi sad malo bliže


Samarkand

UFO u belom, dubokoj noći najdubljoj
koža čokolada, kosa crna najcrnja
pričala je čudne priče, šetala kroz vekove
čaj su pile s nama legende

Skrivala je ruke, crteže i vene izgravirane
napregnutih čula hteo sam da saznam za razloge
šta je bilo iza priče, nikad neću shvatiti
šta je krila bela svila

Samarkand dobro zna za njenu glad
Samarkand večni grad, Samarkand


Tako blizu

Iskopaj bunar duboko u meni
želje svoje pronađi
kiša prestaje, vlažne dlanove
ostavi mi na košulji

Moje misli tako nevažne
soba puna ćutanja
svaki pokret sada suvišan
preti nam istina

Tako blizu, tako blizu do suza
ptice zbunjeno odleteše bez krila
tako blizu, tako blizu do suza
ne znam da si ikada bila


Laku noć

Ako sunce jednog dana izađe sa zapada
ako me uhvati promaja duga i hladna
i ako vazduh počne da luduje

Ako me biohemija uzme pod svoje
nešto će otploviti dalje i dalje
tiho i bez panike

Dobar dan, dobar dan kažem i sam
laku noć, laku noć, pozdravlja dan

Kad zvezde pitaju koliko je sati
biće kasno
kad senke uspravno prošetaju sa mnom
biće mi jasno
sve, a možda i ne


Ženama

Ne pitaj me, priznajem sve
bio sam grub, povlačim se
za ono juče ne sećam se
došla je tiho i odvela me

Ženama, ne mogu nikad reći ne...

Kad zavesa padne, da l' će se svetla upaliti
i ovo pijanstvo, da l' će nas ikad otrezniti
kad ova stvar završi, da l' ćeš je ponovo svirati

Sva naša mudrost sad tanka je
kome još trebaju nesanice
ne, ne cepaj sve stranice
priča još traje, završi je

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma