27. 4. 1987.

Jura Stublić & Film - Sunce sja! [^] [~]

Jugoton - LSY 63274
Datum rezanja vinila: 27.04.1987


1. Valovi (68 - 77 - 87.) (3:40)
2. Glas srca (4:32)
3. Dom (5:15)
4. Sjećam se prvog poljupca (5:14)
5. Ivana (4:00)
6. Srce na cesti (4:00)
7. Poleti iznad grada (5:11)
8. Ima li neko (3:38)
9. Idemo kroz život (4:03)
10. Ja nemam ništa (uzmi me) (4:25)



Jurislav Stublić - vokal, glazba i tekstovi
Robert Krkač - električne i akustične gitare
Bojan Goričan - klavijature, prateći vokal
Dario Kumerle - bas gitara, klasična, akustična gitara, prateći vokal
Željko Trućinović - bubnjevi, udaraljke, prateći vokal

Ploča je snimana i miksana u "J.M.Sound" studiju, Zagreb, proljeće 1987.
Snimao i miksao: Janko Mlinarić-Trooley
Glazba i tekstovi: Jurislav Stublić
Aranžmani: Film
Producent: Top Speed

Gosti:
Massimo Savić - vokal
Specijalni vanjski suradnik: Marin Margitić - duhački instrumenti, prateći vokal
Stanko Juzbašić - emulator II
Jurica Pađen - prateći vokal
Nenad Mijač - usna harmonika

Ilustracija i design: Igor Kordej
Photo: Mario Krištofić
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Valovi (68 - 77 - 87.)

68 pobjegoh od kuće
bila je jesen i bilo je vruće
nisam bio zreo ni za brijanje
stari reče: ''Hajde na šišanje''

68 pobjegoh od kuće
bila je jesen i bilo je vruće
68 pobjegoh od kuće
govorim stvari od juče

Deset godina kasnije
sve mi je bilo jasnije
kosu dugu pola metra
skratio sam na dva centimetra

Stari reče: ''Hvala ti bože''
ukrao sam mu jaknu od kože
nakon samo 52 tjedna
prošla je 77-ma

Sve nas nosi isti val
naša su vesla gitare
Imamo neke nove snove
i pjesme stare

Deset godina sam proveo u dimu
nove odluke su doneli u SIV-u
dolazi netko ja ne znam tko
ali jako, jako osjećam to

Dolazi nešto, ja ne znam što
jako, jako osjećam to
'87-ma mi se smije
sve sam ovo već vidjeo prije


Glas srca

Čuješ li glas srca, srce te zove
i kaže: dođi, ti si moj!
Srce kaže tiho, hoću te za sebe
i ne kaže stani, nikad ne kaže stoj!

Srce kaže dođi, dugo te čekam
hodaj na rukama, ostavi sve
Ma gdje da si sada, morat' ćeš da kreneš
kad čuješ glas srca, nemoj reći ne!

U tvojim grudima, je harmonika
sa stotinu okruglih, šarenih tipaka
daj mi da dodirnem dva mala dugmeta
kad ih dodirnem, sviraće muzika


Dom

Moj dom je dole u predgrađu
od centra prema zapadu
gdje sunce sja, kad zalazi
gdje sunce sja samo kad zalazi

Moj dom je tamo gdje si ti
moja draga ljubavi
moj dom je tamo, tamo gdje sam ja
takva je moja sudbina

Na mojoj kući, tri parole
hoćemo, živio i dole
a na fasadi, odmah iznad vrata
tri rupe od metka iz prošlog rata

Tu ne može ništa niti bog
Samo jedno mjesto na svijetu
se zove dom

Noćas ću preći granicu
okrećem novu stranicu
i u lokalu, pored stanice
ja pjevam da pucaju glasnice


Sjećam se prvog poljupca

Sjecam se prvog poljupca
samo on je bio sladak
sjećam se prvog dodira
samo tada sam drhtao

A onda, su nestala osjećanja
ne osjećam nista, samo se sjećam

Imao sam stotinu djevojaka
i one su imale mene
dao sam im moju ljubav
i zato je više nemam

To je dobro, više nema problema
ne osjećam ništa, samo se sjećam

Vjeruj nema, života od sjećanja
dao bih milijardu dinara
za jedan sekund prvog poljupca


Ivana

Ivana, zašto si lagala
nesretni broj svojih godina?
Ivana, zašto si lagala
kad ti vidim u očima

Nježnu srnu što se boji
da ostvari mlade snove
i da plati još večeras
povratnu kartu do slobode

Ivana, nisam od kamena
dodirujem te usnama
Ivana, ti si se slomila
s' mojim ramenom umijesto uzglavlja

Ljudi su rekli
da smo ludi, nije važno
Kad idemo gradom
ljubav hoda između nas

Ivana, bilo je prekrasno
previše da bi dugo trajalo
Ivana, nisi izdržala
osudu njihovih lažnih osmijeha

Ivana, čuda su moguća
ljubav je hodala, u našim stopama
Ljubav je hodala, al' više ne hoda
sjećam se samo tvoga imena...
Ivana


Srce na cesti

Vozio sam prema gradu 120 na sat
nisam bio pijan, ni napušen
čist kao ruža, sa suncem u očima
vozio sam prema gradu, 120 na sat

Vidjeo sam kako mašeš i oduzeo gas
ušla si u moja kola i svezala pojas

A na radiju je bila, ljubavna pjesma
moja ruka na tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo srce
na vrućem asfaltu

Milion kilometara od nigdje
na autoputu bratstva i jedinstva
kod hiljadu prve rupe
osjetih miris krvi i benzina


Poleti iznad grada

Svaki čovjek ima krila
sklopljena kao kišobran
u futroli iza leđa
spremna za kišni dan

Kad kiša pada, poleti iznad grada
iznad oblaka gdje sunce sja
tamo te čekam ja

Kupi kartu za autobus
na liniji za Novi Zagreb
zaljepi nos, za prozorsko staklo
vidi ljude, vidi zgrade

Pronadi najveći, najviši neboder
pojuri liftom do vrha
i gore na krovu, hrabro reci "Zdravo"
raširi krila


Ima li neko

Dan mi je počeo, sa cigaretom
pozdravljam sunce i udišem dim

Ustao sam, na lijevu nogu
i borim se dan da ne bude siv
Počeo sam, sa cigaretom
pozdravljam sunce i udišem dim

Svjetla se gase, mojom ulicom
uvježbavam osmjeh pred ogledalom

Uvježbavam osmjeh, pozdravljam sunce
u času svitanja
Da li se budiš, zajedno sa mnom
ja postavljam pitanja

Ima li neko kao ja, to me zanima
ko iste stvari osjeća
Ima li neko kao ja ko isto osjeća
ima li neko, ima li?


Idemo kroz život

Kraj rijeke sam sreo, oči koje zavode
u košulji imala je, dvije šumske jagode
A rijeka mi reče: "Evo tvoje djevojke"
i odmah sam znao, to je ona, sreli smo se

Prolaze dani, idu godine
moja je želja, još uvijek kraj mene
Sve u mom životu, su riječi "Nadaj se"
život dođe, život prođe, idemo dalje, to je sve

Idemo kroz život i voda nas nosi
kao grane zapletene, kao lišće u kosi


Ja nemam ništa (uzmi me)

Ja nemam ništa, samo prazne ruke
pružene ka tebi, za zagrljaj
uzmi me, uzmi ako hoćeš
ostani kraj mene, da ne budem sam

Ja nemam ništa, osim tebe
i nema nikog, tko me bolje zna
uzmi me, uzmi ako hoćeš
ostani kraj mene, da ne budem sam

Ja nemam ništa, samo prazne ruke
i džepove prazne, ne donosim ti dar
a ove ruže, koje ti dajem
ukrao sam u parku, da li to znaš?

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma