18. 6. 1996.

Van Gogh - Hodi

PGP RTS - CD 411175
1996


1. Put (3:50)
2. Polje snova (4:15)
3. Zamisli (4:20)
4. Apsolutno ne (3:15)
5. Delfin (4:23)
6. Hodi (3:29)
7. Godine (i ko se boji, ne postoji) (4:18)
8. Tamo daleko (3:57)
9. Kiselina (3:39)
10. Klatno (2:51)

11. Sp & Sp (2:18)
12. Luna (live bonus) (5:20)
13. Vertigo, inst. (1:05)


Đule - taro, iolke & voka
Aca - bas, zvrčle & prateći
Srba - banj, udarke &

Muzika: Đukić Zvonimir, osim 1 - Đule, Aca, Srba; 2 - S. Dragić, Đule; 3,4,6,9 - Đule, Srba, Aca; tretman 13 - S. Habić, Van Gogh
Tekst: Đukić Zvonimir, osim 6 - Po motivima Momčila Anastasijevića sastavili Đule, Srba, Aca
Aranžmani: VAN GOGH / S. Habić, 2 - Đule, S. Dragić
Producent: S. Habić
Snimatelj: V. Negovanović, 2 - Z. Vukičević
Snimano u: Studiju V
Smixano u: Studiju "O"-liver
Digital editing: L&P, Petar Kaluđerović

Art direction & design: Slavimir Stojanović
Photography: Aleksandar Kujučev, Photographix
Styling: S&J Proković
MakeUp: Staša Kolouh

Supervizor: S. Dragić
Izvršni producent: Vincent Production
Urednik: Dragan Ilić
Direktor-Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić

Hvala: Publici bez koje HODITI dalje ne bismo hteli, M. Mihajlović, T. Jovićević, Vladi-BusFratelisu, G. Milisavljeviću (slova podrške), Feletu, Dragom J., Nikoli, Seifu, Jožefu, Sisančetu, Džiletu, porodici D.V.D. Miladinović, second hand shopu Extreme, Frediju i Marku, Ireni i Neveni.

Hvala na inspiraciji za motiv iz pesme (Zamisli) F. Rossi-ju i N. Whitfield/B. Strong za motiv pesme (Apsolutno ne)

Tehničar grupe: Miša Amadeus Đurić
FAN CLUB VAN GOGH - Dimitrija Dimitrijevića 18, Niš

P.S./ Prizvuci koji se čuju u pesmama, a po svom karakteru ne pripadaju prirodi ovih instrumenata, samo su plod Vaše bujne mašte. Uživajte.



Put

Ja sam kralj, ja sam lopov i gad
lancima okovan, mrzim tvoj svet

Umno poremećen, novcem opterećen
teksilno unakažen, ludilom pregažen
lažem, kradem i opijam se

Ja sam kralj i tako sam glup
nisam ni svestan, koliko sam lud

Umno poremećen, dosadom zaražen
mentalno zasićen, duhovno osakaćen
gledaj u mene, prepoznaćeš se

To smo mi, za nas

Ne postoji put
kojim se lako stiže u raj
sve kad se lomi u tebi
srećan si, ako mu ugledaš kraj

To smo mi, samo za nas


Polje snova

Samo sklopi oči tonemo
poljem snova toplih, daleko
da, da mogu zna da bi
od sebe pustio je

Kao list, da leti usamljena
nebom hladnih, tuđih uzdaha
da, da mogu zna da bi
od sebe pustio je

Možda baš sad je
u mislima nekim, samo glad
njeni su dani, mastilo bez boje nadanja

Divlje su oči želje
kao pustinjska žeđ
ona zna
da krade poslednju kap sa usana
koje duvaju u jedra ljubavi

Ti samo spavaj, spavaj, spavaj tako izgubljena
poljem snova topla daleka
da, da možeš, znaš da bi
iz tebe nestalo sve


Zamisli

Nekako zbunjeno, čekamo dane
da odletimo, što pre
tamo gde stiže se kasnije
gde neko, čeka na nas

Ako ti jave nekad
da više nema me
ako ti jave nekad
možda mene, ni bilo nije
zamisli me

En-den-di-ni-sava-raka-ti-ni
sava-raka-tika-taka-elem-belem-buf
En-den-di-ni-sava-raka-ti-ni
sava-raka-tika-taka-truf

Nekako zbunjeno, ljuljamo
klatno života, zadnji put
koje k'o sneg, na toplom dlanu
topi nas, zauvek


Apsolutno ne

Dovoljan je svet za ljude sve
potrebna je reč, nađi je
Dovoljan je svet za ljude sve
potrebna je reč, bolje je

Dok hodamo, mi ne znamo
kako jahati, satelit ljubavi
odluči se, opusti se
ima dovoljno, razloga za to

Svi hladni smo i ne znamo
kako voditi, satelit ljubavi
Ti znaš sve, što znam i ja
samo istina, je tiha molitva - kažem

Mi baš mi, tako smo sami, zašto smo sami?
rat nije dobar, apsolutno
rat nije dobar, apsolutno ni za šta


Delfin

Možda te sutra imati neću
ali danas te imam, za ceo život svoj
Više se nikad, nećemo stići
nismo jedno u kući ljubavi

Molim, za toplinu
sećanja vode sa dubokog dna
Od stida, ti čuvaj je
pod kožom znaš da nema nikoga

Osim mene, aha
i milion tona teškog sunca
osim tebe i mene
ova zemlja nema nikoga

Bojiš se, da udahneš vetar
svaki uzlet je pad
Plašiš se, kako se nikad, nećemo stići
nismo jedno u ljubavi


Hodi

Bespuće putem
kako nemo niče
hodilo je kuda
tamo neko viče

Hodi ...
Hodilo je tuda ...
Hodi ...
Hodilo je svuda, tuda ...

Stopo, stopo za tkanje
sada je vreme za jabuku!
Stopo, stopo za tkanje
sada je vreme za

Prvo šakije, o pije
Najbolje!

Šalvaka šalće
Samo najbolje!

Kamenom u koren
Samo najjače!

Sada je vreme za akciju
sada je vreme za jabuku


Godine (i ko se boji, ne postoji)

Godine, pod imenom lažnim
na kapije sveta, dolaze
gledaju u nas i vide ljubav spava
I ko si ti, dok sediš i čekaš
na ivici snage, svoj odbegli grad
neka davno odbegla lica

Hodaj, hodaj do mene sigurno
licem, hodaj iz mene letimo

I jedan život, za jednu ljubav
i ko se boji, taj ne postoji

I gde smo mi, očiju zanetih
u daleke vode, evo došao sam
da me vodiš, sve je protiv sna
uzalud, sedimo i čekamo na litici sveta
odbegli grad i nekad davno nestala lica

I bela buka u beloj sobi


Tamo daleko

Ti si uvek ispod sna
tamo gde nikad nisi ničija
Sidro koje, veže čoveka
znam kad si blizu kako počinje

Osmehom bola, daleko do zvezda
u tesnoj školjci od krvi i mesa
Svi su, svi su nestali
od tebe takve svi su pobegli

Tamo daleko u sećanja

Tako duboko ispod sna
skrivena lica od pogleda
Slikaš po telima vesnike oluje
znam kad si blizu kako počinje

Stegni me sad, boleće znam
stegni me sad i vodi me
Osmehom bola, daleko do zvezda
u tesnu školjku od krvi i mesa


Kiselina

Nisam kao oni
kao oni što zabavljaju
Nisam kao oni
kao oni što otimaju

Mislim da znam kako mami te glad
padaš i dižeš se danima
Dok tuđe srce tvoje sate kuca
nemaš nikoga

Čuje se huk, iz tela sve jači
pazi se gde si pazi ko si, s' kim si
Za novac vodim samo jednom u bol
pevam bluz za nas

Izmeniću ti život
izmešaću ti boje kiselinom
Izmeniću ti život
i samo, da zavaram glad

Puteve sve, ljudi su zli
za sebe samo stvorili
Mislim da znaš kako mami te
mami neki bolji svet, za novac


Klatno

Mi, sve smo probali i sve prodali za samo jedan dan
i sva naša nadanja, su izbledela od čekanja

Toliko puta sam zamišljao, kako me oblak nekud odneo
negde daleko u zaborav, više mi ništa ne značiš

While my guitar gently weeps

Klati se klatno, zlato je zlatno
bleda je senka, lepa i slepa
Spava li bajna? Da li je tajna?
Kako se klatno, zlatilo zlatno

Sve, ove godine
ti si tu i čekaš da nađem te
znaš, da ljubav slepa je
kaži mi, kako da čuvam te

I ovo sve, tako težak je
jak pokušaj, za smo jedan dan


Sp & Sp

Kako dati ime deci
blizanci su mali sveci
Kupi tata nama tenk
i voleće te Spunk i Spenk

Oni sami, znaju svašta
kako biti svoj kad zove mašta
Divlja deca, Spunk i Spenk
došli su na svet i kažu Beng

Nek se plaše svi što moleS
Spunk i Spenk baš takve vole
Divlja snaga njima godi
Spunk i Spenk su na slobodi

Spunk pazi metak. Hvala Spenk!

Oni sami, znaju svašta
kako biti lud kada zove mašta

Spunk i Spenk


Luna
live bonus

Mami te Mesec, sa platna noći
i blistavi sjaj, po telu što sniva
Samo skloni se tu iza mene
stisnuta zlatnom haljinom suza
sama...

Povijena sanjaš kao žito na vetru
da sunce polako, odbija da sija
Kako ljudi koji vole, znaju i da bole
ljudi koji dižu, znaju i da gaze
tako sam sam...

Za jak sedativ
da mogu sve bih dao, sve za jedan dan
daj mi ,daj mi ,daj svoj sedativ
za moje hladno srce ,za jedan dan
daj mi ,daj mi ,daj mi ,daj
sedativ da mogu sve bih dao sve za jedan dan...

Mami me Mesec, sa platna noći
i blistavi sjaj, po telu što sniva...
I tako je dosadno ziveti ovde
gde dani beže od nas
tako sam sam...
za jak sedativ...


Vertigo

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma