27. 8. 1996.

Prljavo kazalište - S vremena na vrijeme

MS Sound CD 129605
1996


1. S vremena na vrijeme (5:05)
2. Dođi sad Gospode (5:00)
3. Stoljeće il' dva (4:10)
4. Korak po korak (4:09)
5. Laku noć tebi Zagrebe (5:09)
6. Nisam ja od pamuka (3:37)
7. Sanja (4:17)
8. Snen sam kao jutro nedjeljno (6:13)
9. Od sveg' zla (4:03)
10. Sretan Božić (4:09)


bonus track:
11. S vremena na vrijeme (remix) (4:46)


Cijeli album mixad je, tonski obrađen i premasteriran u vodećem londonskom Battery studiju u

realizaciji: Richard Flack & "Zok Group" /Track 2 & 9 odsvirao Mell Gaynor/ kojima iskreno

zahvaljujemo na sveobuhvatnoj stručnoj pomoći i prije svega prijateljskom druženju.
Materijal pred vama Prljavo kazalište je snimilo tijekom 1996. godine u tonskom studiju "CBS"
Tonski zapisničar: Fedor zahvaljuje Keksu na moralnoj podršci
Art direction, photo & digital illustration: Igor CC Kel'cec
Executive design & Macintosh handling: Branko Pretty Prpa
Set scene maker: Josip Kelcec
Make up: Zdenka Mihelj
Kair Styling: frizerski studio "Postmoderna"
Zahvaljujemo se na kraju svima vama koji ste nam vjerna publika, te našim sponzorima i prijateljma
Management: "CBS" Av. M. Držića bb/3, 01 455 27 63



S vremena na vrijeme

Otkada nisi pored mene ti
obučen ležim, kaput ne svlačim
jer previše je dana iza nas
koje ne mogu, izbrisati

Što je više sjećanja
to je više nevolja (crnih tonova)

S' vremena na vrijeme, čini mi se
k'o da su tvoji koraci
S' vremena na vrijeme, pa se sjetim
ja nisam tvoj, ne postojim

Otkada nisi pored mene ti
ja samo živim blues ne izlazim
sad me liječe kao doktori
B.B. King i crni maheri


Dođi sad Gospode

Dođi sada, Gospode
otjeraj ove crne oblake
O, dođi sada Gospode
pogledaj ove naše očeve

Pogledaj ruke žuljave
pogledaj glave pognute
jer ti možeš sve

O, dođi sada, Gospode
prevrni ove tezge lihvarske
Lažu ti Gospodine
umjesto srca nose kamenje

Šapni na uho moćnima:
"Skupa je krv sirotinjska"
Nek' uzmu sve
ponos nek' nam ostave


Stoljeće il' dva

Oblačiš sad haljinu od brokata ko sve bludnice
dobro jutro kažeš, staromodni ljubavniče
Ovo je vrijeme koje gazi, koje ubija
a ti, ti si stoljeće il' dva, ti si iza vremena

Ne spominji tuđe ime, znaš da radi toga ludjet' ću
poludjet' ću
Ionako nosim križ ljubomore pa krvariću

Kraj tebe padam, plačem, kraj tebe puzim
Kraj tebe padam (al' se dižem)
plačem (al se smijem), učim, dušo

Stoljeće il' dva, ja sam iza vremena, o da

Uzimaš sad bjelog praha, melem za tvoje nosnice
Kažeš: 'ne budi seljačina, od ovog brže ići ćeš'
Ići ćeš brže, više, ići ćeš jače, dušo

Ne želim brže, više, ne želim jače, dušo
Ovo je vrijeme, koje melje, koje ubija
Ovo je vrijeme, koje dere, koje melje, dušo


Korak po korak

Dok hodamo gradom korak po korak
reci mi dušo da li sam ti još drag
reci mi dušo s' kime dijeliš sne
stvorena ti si samo za mene

Dok hodamo gradom korak po korak
i po nama pada kiša, kap po kap
krijem ti glavu kao dijete goluba
skrivam te od svih muških pogleda

Jer ljubav je tako slijepa
za tobom bi na kraj svijeta
korak po korak, korak po korak
I svaki put kad ti kažem: 'volim te'
ti pobjegneš daleko od mene
korak po korak, korak po korak


Laku noć tebi Zagrebe

A, sad laku noć tebi, Zagrebe
vama skitnice sve
Radi tebe smo prošli uvrede
pa sad psujem za sebe

Nisi ti sad ništa bez nas
tko ti je duša, srce, a i glas?
Pa, kad sve to znaš
ne srami se sad nas

Sto koraka tu od Save
ja gubim sve dane
I lažem samo, radi Vas
da Zagreb voli nas

Odrasteš sad tu, kraj Save
i čekaš bolje dane
Pa tješim sada, sve Vas
da Zagreb voli nas

A, sad laku noć tebi, Zagrebe
ne, ne budi k'o djevojka
Ti plešeš uvijek s' krivim momcima
sa finima sa Tuskanca

Ne srami se sad naših cipela
sa njih kaplje krv i blato, predgrađa
Pa, kad se svoj Gospodi daš
zadnji ples je valjda naš?!


Nisam ja od pamuka

Nogu pred nogu, preko gradskih trgova
poput starog, starog goluba
Vani zima, gadno stisnula
škripi snijeg, ispod mojih cipela

Nogu pred nogu, sve do tvojih prozora
odavno ti nisam, kažu ljudi molitva
Ne okrećeš jastuk, da bi mene sanjala
ma ko sad ljubi, ta ramena svilena

Ma ne pijem da se, da se ljudi napijem
Hladno mi je, ja bi samo da se zagrijem

Jer nisam ja od pamuka, ne nisam ja od pamuka


Sanja

Sanji nisam nikad
reko: "Zdravo, zbogom!"
Slomio joj srce
al' nosim ga sa sobom

77-me stvorio sam ljudi bend
gitaru na rame pa mijenjati svijet
Bilo je stvari sretnih, nesretnih
al' dvije ne mogu preboljeti, ovu

Dubravi sad ne bih
mogo reći: "Zbogom!"
Te dvije stvari nosim
to nosim sam sa sobom

Sada nosim sina, svjet izgleda smešnije
hej ljudi
najbolji očevi su stare bitange
Da nije bilo svirke propio bi se
Što više starim
prve ljubavi su, uvjek najslađe

Dinamu sad ne bih
mogo reći: "Zbogom!"
Te male stvari nosim
to nosim sam sa sobom


Snen sam kao jutro nedjeljno

Snen sam kao jutro, nedjeljno
nije mi se to prvi put dogodilo
Mislio sam da je ljubav, a što sam dobio
još jednu noć, izgubio

Dobro jutro laje, radio
izlazim sad bos da te ne bih budio
Ti samo mirno spavaj, jer bi te rastužilo
s' njom sam bio dok sam tebe ljubio

Ne čekaj novu ljubav sa mnom
sve je to (prava je) davno, davno za mnom


Od sveg' zla

Za ruku vodim te, u svoje odaje
kroz zemlju divova i ratnih strojeva
Mjesec krvav je, ptice zvjezde ne vide
s'dvije krijesnice, za ljubav tvoju borim se

Za ruku vodim te, i šapćem 'ne boj se'
kroz zemlju divova, i riđih zmajeva
Ispod košulje, stežem evanđelje
s'dvije krijesnice, za našu ljubav borim se

Od sveg zla
čuvaću te, dušo ja

Za ruku držim te, pa onda prenem se
ti pitaš što mi je, ja kažem 'čudan san'
San o ljubavi, i drugim silama
s'dvije krijesnice, za ljubav tvoju borim se


Sretan Božić

Sretan Božić, gladna djeco
i svi stari, nemoćni
političari, neće doći
darove vam donijeti

Sretan Božić, bez kaputa braćo
i sve bivše ljubavi
nepravde će, ionako
snijeg i tamjan prekriti

Naše suze, nikom ništa ne znače
zašto da im naše suze
kvare svete blagdane?

Sretan Božić, gladna djeco
i svi stari, nemoćni
političari, neće stići
strašno su zauzeti

Al Bog je evo, tako htio
pa je svoga sina ovu noć
poslo da nam svima bude
da nam bude, na pomoć

Moje suze, nikom ništa ne znače
zašto da im moje suze
kvare svete blagdane?
Kvare ove, blagdane...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma